Termeni și condiții

Atenție! Onorăm doar comenzile pe care le putem confirma telefonic. Vă rugăm să introduceți un număr de telefon valid la efectuarea comenzii pentru ca reprezentantul nostru de vânzări să vă poată contacta.

Comenzi speciale

Comenzile speciale (cantități mari de produse, cadouri personalizate pentru evenimente etc.) se preiau telefonic la 0741.954.718 sau prin email la office@bonbonshop.ro. În cazul comenzilor mari se poate percepe un avans.

Alte informații

Vă rugăm să reţineţi că în cazul produselor salvate în Coş pentru o comandă ulterioară, nu putem garanta disponibilitatea stocurilor sau păstrarea preţurilor din momentul adăugării iniţiale a produselor în Coş. Atât preţurile cât şi stocurile pot suferi modificări, fără o înştiinţare prealabilă. Pentru a evita orice neplăcere ce ar putea surveni în cazul modificărilor de stocuri sau preţuri, vă rugăm să luaţi în calcul plasarea comenzii în aproximativ 2-3 zile de la salvarea produselor în Coş.

Comanda minimă este de 40 lei (la care se va adăuga taxa de transport în valoare de 19.9 de lei).

Metode de plată

Plata ramburs

Comanda se achită în numerar, în momentul livrării comenzii, agentului de la serviciul de curierat. Dacă greutatea coletului depăşeşte 10kg, o să vă contactăm pentru a vă informa asupra eventualelor costuri de livrare suplimentare.

Plata online cu cardul

Pentru a plăti online, trebuie să selectați opțiunea „Plata online cu cardul” în momentul alegerii metodei de plată. Ulterior veți fi redirecționat spre pagina securizată Plationline, unde vi se vor cere datele cardului în vederea plății. La finalul tranzacției veți fi redirecționat înapoi pe site-ul nostru unde veți fi informat dacă tranzacția a reușit sau nu. Tranzacția va apărea pe extrasul dvs de cont cu numele „bonbonshop.ro”.

plata_online

Selecția metodei de plată cu cardul

  • Anularea tranzacției: Este posibil ca unele produse comandate să nu se mai afle pe stoc în momentul în care ați efectuat o tranzacție cu cardul. În acest caz vom anula tranzacția iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs într-un termen de 1-30 zile în funcție de politica băncii. Pentru a afla care este perioada exactă vă rugăm să vă adresați băncii emitente.
  • În cazul comenzilor livrate produsele NU se pot returna iar rambursarea comenzii, indiferent de metoda de plata aleasa (prin card sau ramburs), nu este posibilă.

Plata prin virament bancar (ordin de plată)

Este metoda de plată preferată de către clienţii cu personalitate juridică. În acest caz comanda va fi procesată imediat după ce se face confirmarea plăţii, prin trimiterea pe email a copiei OP-ului sau foii de vărsământ.

Pentru această modalitate de plată vă rugăm să solicitaţi în prealabil emiterea facturii proforme, sunând la numărul 0745.075.590.

Ridicare personală de la depozit

Puteţi ridica personal produsele (doar achitate în prealabil online cu cardul) de la depozitul nostru din Cluj-Napoca, de pe strada Iazului, nr. 13-15. Pentru a afla coordonatele noastre, accesaţi secţiunea contact.

Cum primesc

Expedierea se va efectua la adresa specificată de dumneavoastră, oriunde pe teritoriul României, prin curier rapid (GLS sau DPD) în termen de 1-2 zile lucrătoare din momentul confirmării telefonice a comenzii. Pentru o serie de produse, acest timp poate fi prelungit, în funcţie de disponibilitatea stocului. O să vă comunicăm telefonic dacă un anumit produs nu mai este în stoc și trebuie comandat.

Pentru toate comenzile plasate pe site clienţii trebuie să achite taxele de curierat. Acestea pot varia în funcţie de greutatea şi de natura mărfii (fragil/voluminos). O să vă comunicăm telefonic înainte de expedierea comenzii dacă taxele de curierat depășesc valoarea standard afișată la plasarea comenzii. Produsele sunt transportate în condiţii optime şi vă vor fi livrate împreună cu factura și/sau chitanţa.

Atenţie! Pe timpul verii, anumite produse nu pot fi livrate prin curier din cauza temperaturilor care pot afecta calitatea acestora. O să vă informăm care sunt acestea dacă va fi cazul.

Menţiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conţinutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmeşte un proces verbal de constatare, refuzându-se primirea şi plata coletului. Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Politica de retur

Produsele alimentare NU se pot returna iar rambursarea comenzii, indiferent de metoda de plata aleasa (prin card sau ramburs), nu este posibilă. În cazul în care, dintr-o eroare, primiți alt produs decât cel comandat, o să vă expediem în cel mai scurt timp produsul corect, fără nicio cheltuială suplimentară din partea dvs. Erorile, însoțite de fotografii doveditoare, se vor semnala la adresa de email office@bonbonshop.ro.

De asemenea, in conformitate cu OUG34/2014 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru produsele non-alimentare consumatorul beneficieaza de un termen de solicitare retur de 14 zile calendaristice valabil de la data cand acesta a intrat in posesia produsului comandat on-line si livrat prin intermediul unui curier agreat de furnizor.Consumatorul are obligatia sa primeasca personal coletul cu produsele comandate, iar in cazul in care coletul este deteriorat, sa ceara curierului pe loc intocmirea unui proces verbal de colet deteriorat. Coletul deteriorat NU se va deschide pentru verificarea produselor. Consumatorul poate in acest caz, fara a deschide coletul, sa refuze primirea. Nu se accepta reclamatii ulterioare sau returul produselor pentru care, la primirea coletului cu urme vizibile de deteriorare exterioara, nu s-a intocmit proces verbal de “colet deteriorat”, optiune oferita de curier.Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
In conformitate cu OUG34/2014, Consumatorul care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:

    • Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit).
    • Cheltuielile de returnare vor fi suportate integral de consumator, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de “Deschidere colet la livrare” pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, DeliciuDeCiocolata isi rezerva dreptul de a refuza receptia acestora.

Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului, in acest caz consumatorul.
Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Consumatorul cu privire la starea acestora.

Prin exceptie de la prevederile OUG 34/2014, societatea noastra poate accepta, in anumite conditii, ca si un Consumator persoana juridica sa isi exercite dreptul de retragere si retur, dar acesta se va exercita in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data receptionarii produselor. Societatea noastra nu isi asuma obligatia de a accepta un retur al produselor de la o persoana juridica, exceptand cazurile expres prevazute de lege in acest sens. In caz de accept al returului, Consumatorul persoana juridica va avea aceleasi obligatii si va trebui sa indeplineasca aceleasi conditii ca si in cazul Consumatorului persoana fizica.

Anularea tranzacției

Este posibil ca unele produse comandate să nu se mai afle pe stoc în momentul în care ați efectuat o tranzacție cu cardul. În acest caz vom anula tranzacția iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs într-un termen de 1-30 zile, în funcție de politica băncii. Pentru a afla care este perioada exactă vă rugăm să vă adresați băncii dvs.

Reclamații şi sugestii

Pentru reclamații vă rugăm sunați la numărul de telefon 0745.075.590 sau scrieți-ne pe adresa de email office@bonbonshop.ro. Vom încerca să rezolvăm orice problemă în cel mai scurt timp posibil.