Comanda online
În urma navigării sau efectuând o căutare în lista de produse afişate pe site, adăugaţi produsele dorite în “Coşul de cumpărături”, rând pe rând, prin simpla apăsare a butonului “Adaugă în coş”, disponibil atât în lista de produse cât şi în pagina de detalii a fiecărui produs.
Exemplu: treceți cu mouse-ul peste produsele de mai jos. Va apărea opțiunea “Adaugă în coș” sub fiecare dintre acestea. Dacă faceţi click pe fotografia unui produs, veţi fi redirecţionaţi spre pagina de detalii a acestuia.
În pagina de detalii a fiecărui produs este disponibilă și opțiunea de a specifica numărul de bucăți/cantitatea dorită. După ce aţi terminat de adăugat produsele în Coş, se apasă butonul “Finalizează comanda”. Veți fi direcționați spre o pagină unde va fi necesar să completați datele personale pentru livrare. Aveți de asemenea posibilitatea de a adăuga mențiuni (de exemplu dacă doriţi un mod de ambalare special).
Comenzile speciale (cantități mari de produse, cadouri personalizate pentru evenimente etc.) se preiau telefonic la 0744.838.725 sau prin email la sales@bonbonshop.ro. În cazul comenzilor mari se poate percepe un avans.
Vă rugăm să reţineţi că în cazul produselor salvate în Coş pentru o comandă ulterioară, nu putem garanta disponibilitatea stocurilor sau păstrarea preţurilor din momentul adăugării iniţiale a produselor în Coş. Atât preţurile cât şi stocurile pot suferi modificări, fără o înştiinţare prealabilă. Pentru a evita orice neplăcere ce ar putea surveni în cazul modificărilor de stocuri sau preţuri, vă rugăm să luaţi în calcul plasarea comenzii în aproximativ 2-3 zile de la salvarea produselor în Coş.
Comanda minimă este de 40 lei (la care se va adăuga taxa de transport în valoare de 19.9 de lei).
Plata ramburs
Comanda se achită în numerar, în momentul livrării comenzii, agentului de la serviciul de curierat. Dacă greutatea coletului depăşeşte 10kg, o să vă contactăm pentru a vă informa asupra eventualelor costuri de livrare suplimentare.
Plata online cu cardul
Pentru a plăti online, trebuie să selectați opțiunea „Plata online cu cardul” în momentul alegerii metodei de plată. Ulterior veți fi redirecționat spre pagina securizată Plationline, unde vi se vor cere datele cardului în vederea plății. La finalul tranzacției veți fi redirecționat înapoi pe site-ul nostru unde veți fi informat dacă tranzacția a reușit sau nu. Tranzacția va apărea pe extrasul dvs de cont cu numele „bonbonshop.ro”.
- Anularea tranzacției: Este posibil ca unele produse comandate să nu se mai afle pe stoc în momentul în care ați efectuat o tranzacție cu cardul. În acest caz vom anula tranzacția iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs într-un termen de 1-30 zile în funcție de politica băncii. Pentru a afla care este perioada exactă vă rugăm să vă adresați băncii emitente.
- În cazul comenzilor livrate produsele NU se pot returna iar rambursarea comenzii, indiferent de metoda de plata aleasa (prin card sau ramburs), nu este posibilă.
Plata prin virament bancar (ordin de plată)
Este metoda de plată preferată de către clienţii cu personalitate juridică. În acest caz comanda va fi procesată imediat după ce se face confirmarea plăţii, prin trimiterea pe email a copiei OP-ului sau foii de vărsământ.
Pentru această modalitate de plată vă rugăm să solicitaţi în prealabil emiterea facturii proforme, sunând la numărul 0744.838.725
Expedierea se va efectua la adresa specificată de dumneavoastră, oriunde pe teritoriul României, prin curier rapid (GLS sau DPD) în termen de 1-2 zile lucrătoare din momentul confirmării telefonice a comenzii. Pentru o serie de produse, acest timp poate fi prelungit, în funcţie de disponibilitatea stocului. O să vă comunicăm telefonic dacă un anumit produs nu mai este în stoc și trebuie comandat.
Pentru toate comenzile plasate pe site clienţii trebuie să achite taxele de curierat. Acestea pot varia în funcţie de greutatea şi de natura mărfii (fragil/voluminos). O să vă comunicăm telefonic înainte de expedierea comenzii dacă taxele de curierat depășesc valoarea standard afișată la plasarea comenzii. Produsele sunt transportate în condiţii optime şi vă vor fi livrate împreună cu factura și/sau chitanţa.
Atenţie! Pe timpul verii, anumite produse nu pot fi livrate prin curier din cauza temperaturilor care pot afecta calitatea acestora. O să vă informăm care sunt acestea dacă va fi cazul.
Menţiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conţinutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmeşte un proces verbal de constatare, refuzându-se primirea şi plata coletului. Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Dacă locuiți în Cluj-Napoca, puteţi ridica produsele (achitate în prealabil online cu cardul) de la depozitul nostru de pe strada Iazului, nr. 13. Pentru a afla coordonatele noastre, accesaţi secţiunea contact.
În cazul comenzilor livrate, produsele NU se pot returna iar rambursarea comenzii, indiferent de metoda de plata aleasa (prin card sau ramburs), nu este posibilă. În cazul în care, dintr-o eroare, primiți alt produs decât cel comandat, o să vă expediem în cel mai scurt timp produsul corect, fără nicio cheltuială suplimentară din partea dvs. Erorile, însoțite de fotografii doveditoare, se vor semnala la adresa de email office@bonbonshop.ro.
Este posibil ca unele produse comandate să nu se mai afle pe stoc în momentul în care ați efectuat o comandă și ați ales să plătiți cu cardul. În acest caz vom anula tranzacția iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs într-un termen de 1-30 zile, în funcție de politica băncii. Pentru a afla care este termenul în cazul dvs, vă rugăm să vă adresați băncii care v-a emis cardul.
Vă rugăm sunați la oricare dintre numerele de telefon 0744.838.725, 0745.075.590 sau scrieți-ne pe adresa de email office@bonbonshop.ro. Vom încerca să rezolvăm orice problemă în cel mai scurt timp posibil.